Reklamácie

Reklamácie – ako postupovať?

V prípade zistenia vady na dodanom tovare nás alebo výrobcu kontaktujte čo najskôr, aby sme mohli reklamáciu čo najrýchlejšie vybaviť a zároveň vyriešiť k vašej spokojnosti.

Najlepšie je kontaktovať nás e-mailom (najlepšie podľa pokynov nižšie), aby sme mohli na reklamáciu reagovať čo najrýchlejšie. E-mailom vám tiež najlepšie poradíme, či sa napríklad nejedná o problém, ktorý môžete ľahko odstrániť sami.

K e-mailom máme často prístup aj mimo pracovnej doby, takže niekedy zvládneme poradiť aj večer alebo cez víkend. Na telefóne sme zvyčajne k dispozícii len počas otváracích hodín.

Reklamácia tovaru Weber – ako postupovať a ako všetko prebieha

Ak zistíte vadu na produktoch Weber, či už ide o gril alebo len nejaké príslušenstvo, zvyčajne nie je potrebné zasielať nám vadné produkty ani ich časti späť. Zvyčajne celá reklamácia prebieha prostredníctvom e-mailov a fotografií jednoducho na diaľku. Nie je teda potrebné, aby ste v prípade drobnej poruchy grilu celý gril vracali späť, my by sme ho poslali výrobcovi... V podstate stačí podľa nižšie uvedeného postupu nafotiť potrebné podklady, poslať e-mail a všetko ostatné sa vybaví na diaľku.

V prípade schválenia reklamácie by výrobca mal len dodať nový diel a ten vadný takmer nikdy nechce poslať späť.

Pri zistení vady na tovare Weber máte v podstate 2 možnosti – reklamáciu vybaviť s nami alebo reklamáciu vybaviť priamo s výrobcom.

Ak sa obrátite na nás

  • pošlite nám potrebné podklady na e-mailovú adresu info@flamaro.sk
  • v 90 % prípadov však reklamáciu iba odošleme výrobcovi, ako keby ste sa obrátili priamo na neho

Ak sa obrátite priamo na výrobcu

  • pošlite všetky potrebné podklady na e-mailovú adresu service-cz@weber.com
  • Výrobca vám potom môže náhradný alebo nový diel/produkt poslať priamo na vašu adresu. Nemusí ho najskôr poslať nám, aby sme ho potom posielali ďalej vám. Celá reklamácia bude takto o niečo rýchlejšia.

Reklamáciu samozrejme radi vybavíme, avšak vo väčšine prípadov fungujeme iba ako sprostredkovateľ.

Potrebné podklady pre vybavenie reklamácie

Než nás alebo výrobcu kontaktujete, pripravte si, prosím, nasledujúce podklady. Výrobca ich takmer vždy vyžaduje.

  • Doklad o nákupe (pri objednávkach z eshopu vždy chodí do emailu spolu s odoslaním objednávky)
  • Detailné fotografie závady, prípadne aj video, ak závadu nie je možné odfotografovať
  • V prípade reklamácie grilu: sériové číslo grilu (najdete ho na bielej nálepke na konštrukcii grilu, u kotlových grilov vyrazené na priepuste v poklopu - stačí aj fotografia, viac informácií, kde nájsť sériové číslo a ako vyzerá, nájdete pod odkazom tu) + fotografia celého grilu z predného pohľadu

Reklamácia tovaru iných značiek - ako postupovať?

Kontaktujte nás prosím emailom na info@flamaro.sk spolu s potrebnými podkladmi pre urýchlenie vybavovania reklamácie:

  • Doklad o nákupe (u objednávok z eshopu vždy chodí do emailu spolu s odoslaním objednávky)
  • Detailné fotografie závady

Následne Vás budeme čo najskôr informovať e-mailom o ďalšom postupe. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. K reklamácii sa v každom prípade vyjadríme čo najskôr odo dňa jej prijatia.

Záručná doba platí odo dňa odovzdania tovaru kupujúcemu. Predávajúci poskytuje záruku za kvalitu a úplnosť dodávky. Na dodávaný tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov, ak nie je uvedené inak pri jednotlivých položkách eshopu.