Obchodné podmienky
I. Definícia pojmov
Predávajúci - Dobromarket s.r.o., Jihlavská 2a, 664 41 Troubsko, IČO 08954461, Česká republika.
Kupujúci - fyzická osoba staršia ako 18 rokov alebo právnická osoba, ktorá si objedná tovar prostredníctvom internetového obchodu www.flamaro.sk a uzatvorí s predávajúcim kúpnu zmluvu.
Kupujúci-spotrebiteľ - Kupujúci, ktorý pri objednávaní a kúpe tovaru od predávajúceho nekoná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.
Kupujúci nespotrebiteľ - Kupujúci, ktorý pri objednávaní a kúpe tovaru od predávajúceho koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.
Tovar - Hmotný predmet, ktorý je predmetom plnenia kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim prostredníctvom internetového obchodu.
Zmluva - Kúpna zmluva uzatvorená medzi Predávajúcim a Kupujúcim prostredníctvom internetového obchodu za účelom predaja objednaného tovaru Predávajúcim Kupujúcemu za zmluvne dohodnutú kúpnu cenu.
II. Všeobecné ustanovenia
Vzťah medzi Kupujúcim a Predávajúcim sa riadi týmito Obchodnými podmienkami, ktoré sú záväzné pre obe zmluvné strany a bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti Predávajúceho a Kupujúceho. Vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim neupravené týmito Obchodnými podmienkami sa riadia zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
Kupujúci sa zaväzuje používať internetový obchod www.flamaro.sk na objednávanie tovaru a uzatvárať zmluvu s predávajúcim za podmienok uvedených v týchto obchodných podmienkach. Všetky uzatvorené zmluvy medzi Predávajúcim a Kupujúcim sú archivované Predávajúcim, maximálne však po dobu v súlade s príslušnými právnymi predpismi, za účelom ich úspešného plnenia a nie sú prístupné tretím nezúčastneným osobám.
III. Predmet zmluvy
Predmetom zmluvy je tovar objednaný kupujúcim prostredníctvom internetového obchodu www.flamaro.sk, ktorý kupujúci kupuje za zmluvne dohodnutú kúpnu cenu. Všetky informácie týkajúce sa kupovaného tovaru sú uvedené podľa aktuálnych a dostupných údajov od dodávateľov alebo iných zmluvných subjektov. V prípade, že sa v popise vyskytne nepresnosť, predávajúci splní svoje povinnosti vyplývajúce zo zákona tým, že dodatočne opraví informačné povinnosti ihneď, ako sa o nich dozvie. Kupujúci má právo pred objednaním tovaru uskutočniť emailový dotaz za účelom overenia týchto informácií.
Obrázky výrobkov sú ilustračné a nemusia byť stopercentne presné - môže sa napríklad vyskytnúť mierny rozdiel vo farbe.
Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu len tovar v bezchybnom stave a v súlade so špecifikáciou alebo vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru a spĺňajúci normy, pravidlá a predpisy platné v Slovenskej republike. Kúpnou zmluvou sa predávajúci zaväzuje odovzdať kupujúcemu tovar, ktorý je predmetom kúpy, a umožniť mu nadobudnúť k nemu vlastnícke právo a kupujúci sa zaväzuje tovar prevziať a zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu. Predávajúci si vyhradzuje vlastnícke právo k tovaru a Kupujúci sa stáva vlastníkom tovaru až úplným zaplatením kúpnej ceny.
IV. Miesto plnenia
Miestom plnenia je buď a) predajňa predávajúceho pri platbe v hotovosti, alebo b) sklad predávajúceho, kde predávajúci odovzdá objednaný a zaplatený tovar dopravcovi (prepravnej spoločnosti) na prepravu kupujúcemu. Po dodaní objednaného tovaru kupujúcim alebo dopravcom prechádza zodpovednosť za škodu na tovare z predávajúceho na kupujúceho, pričom dopravca má takúto zodpovednosť v čase prepravy.
V. Objednávanie tovaru
a) Podmienkou splnenia platnosti elektronickej objednávky tovaru zo strany kupujúceho je vyplnenie všetkých predpísaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávkový formulár je zároveň návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy, pričom samotná kúpna zmluva následne vzniká potvrdením objednávky predávajúcim.
b) Predávajúci je vždy oprávnený v závislosti od charakteru objednávky - množstva tovaru, výšky ceny, nákladov na dopravu, vzdialenosti a pod. požiadať kupujúceho o autorizáciu objednávky a overenie údajov v nej uvedených vhodným spôsobom, napr. telefonicky alebo e-mailom. Predávajúci je oprávnený neprihliadať na objednávku, ktorú kupujúci odmietne autorizovať požadovaným spôsobom. Predávajúci si tiež vyhradzuje právo zrušiť objednávku v prípade chyby v cenotvorbe.
c) Kupujúci môže zrušiť objednávku tovaru e-mailom alebo telefonicky bezodkladne po odoslaní objednávky, najneskôr však do odoslania tovaru predávajúcim kupujúcemu. Následne má kupujúci možnosť odstúpiť od zmluvy podľa podmienok uvedených v týchto obchodných podmienkach.
VI. Cena a platba
Ceny tovaru uvedené v internetovom obchode www.flamaro.sk sú vrátane DPH. Ceny tovaru sú platné v deň objednania tovaru. Akciové ceny tovaru sú platné do vypredania zásob alebo do najbližšej aktualizácie ponuky. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu uvedených cien v prípade kurzových zmien, výraznej inflácie alebo výrazných zmien v dodávateľských podmienkach výrobcov a iných dodávateľov tovaru, tieto zmeny sú vždy priebežne uvádzané v aktualizácii cenníka.
Kúpna cena sa považuje za zaplatenú až po pripísaní celej kúpnej ceny na účet predávajúceho alebo po zaplatení celej sumy v hotovosti prepravnej spoločnosti alebo v hotovosti v predajni pri osobnom odbere tovaru. Faktúra vystavená na základe kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim slúži zároveň ako daňový doklad a dodací list. Kupujúci môže prevziať tovar až po jeho úplnom zaplatení, ak nie je dohodnuté inak.
V prípade, že kupujúci vykoná platbu vopred a predávajúci nie je schopný zabezpečiť dodanie vybraného tovaru a nedôjde k dohode o predĺžení termínu dodania, predávajúci bezodkladne vráti zákazníkovi prijatú kúpnu cenu dohodnutým spôsobom. Lehota závisí od spôsobu vrátenia tovaru (bankovým prevodom, poštovým prevodom).
Spôsoby úhrady kúpnej ceny za objednaný tovar:
1. platba prevodom vopred na účet
2. Platba v hotovosti na dobierku
3. V hotovosti v predajni pri prevzatí tovaru
4. Kreditnou kartou online
Po prevzatí tovaru a zaplatení kúpnej ceny za tovar prechádza vlastnícke právo k objednanému tovaru na kupujúceho. Ak je kupujúci platcom DPH, je povinný túto skutočnosť uviesť pri objednávaní tovaru.
VII. Dodacia lehota
Dodacia lehota na dodanie objednaného tovaru začína plynúť dňom uzavretia kúpnej zmluvy (doručenie potvrdenej objednávky kupujúcemu). Ak má predávajúci tovar na sklade, odošle ho - odovzdá dopravcovi najneskôr do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky. V prípade, že objednaný tovar nie je na sklade alebo ho nie je možné odovzdať dopravcovi do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky, predávajúci to oznámi kupujúcemu a zároveň ho informuje o predbežnom termíne dodania (dodacej lehote) alebo ponúkne iný výrobok, porovnateľný s pôvodným, ktorý je možné dodať do 3 pracovných dní.
VIII. Podmienky prepravy
Prehľad možných spôsobov doručenia a ich cien pre:
Tovar, ktorý je na sklade, odosielame najneskôr nasledujúci pracovný deň, objednávky prijaté do 11:00 sa snažíme odoslať v ten istý deň. Vo väčšine prípadov vám bude tovar doručený 1-3 pracovné dni po odoslaní.
Na Vašu adresu
- odosielame prostredníctvom spoločnosti PPL, pričom na Slovensku najčastejšie doručuje prepravca Express One
- pre balíky nad 30 kg využívame paletovú prepravu, najčastejšie prepravcu DB Schenker
- objednávku môžete očakávať do 2-3 pracovných dní od odoslania. Upozorňujeme, že počas sviatkov sa môže čas doručenia líšiť.
- po odoslaní objednávky vám zašleme e-mailom potvrdenie o odoslaní
- v deň doručenia vás bude vodič kontaktovať na vami zadaný telefonický kontakt
- cena služby je 4 eura, poplatok za dobierku je 2 eura
- v prípade nákupu nad 90 eur od nás máte dopravu zdarma
Zásielkovňa
- tovar vám doručíme na vami vybranú pobočku dopravca.
- doručenie objednávky môžete očakávať v priebehu 2 až 3 pracovných dní. Pobočku, na ktorú chcete tovar doručiť, si môžete vybrať v našom e-shope pri dokončovaní objednávky. Upozorňujeme, že počas sviatkov sa môže čas doručenia líšiť.
- po odoslaní vašej objednávky vám zašleme e-mailom potvrdenie o odoslaní
- v deň doručenia Vás bude doručovateľská spoločnosť kontaktovať na Vami zadaný telefonický kontakt a e-mail, vrátane údajov o otváracích hodinách konkrétnej pobočky
- cena služby je 4 eura, poplatok za dobierku je 2 eura
- v prípade nákupu nad 90 eur od nás máte dopravu zdarma
Kupujúci je povinný tovar od prepravcu riadne prevziať, skontrolovať neporušenosť obalu, počet balíkov a v prípade akýchkoľvek závad ihneď informovať prepravcu.
Prehľad možných spôsobov platby a ich cien:
Online platba kreditnou kartou
- Online platba kreditnou kartou je najrýchlejší spôsob platby. Po zadaní tohto spôsobu platby budete presmerovaní na platobnú bránu Comgate, kde zadáte číslo svojej karty, dátum platnosti a CVC kód. Všetko je zabezpečené štandardom 3D Secure, takže je pravdepodobné, že budete požiadaní o zadanie číselného kódu, ktorý dostanete SMS správou od svojej banky.
- Všetky online platby pre nás spracúva platobná brána Comgate. Spoločnosť ComGate Payments, a.s., je licencovanou platobnou inštitúciou, ktorá pôsobí pod dohľadom Českej národnej banky. Všetky platby prostredníctvom platobnej brány sú plne zabezpečené a šifrované.
Platba na dobierku
- Bežná platba na dobierku. Pri prevzatí alebo vyzdvihnutí zásielky na odbernom mieste ju zaplatíte zástupcovi prepravnej spoločnosti alebo prepravcovi na odbernom mieste. Možno ju zaplatiť v hotovosti alebo kartou, ak konkrétny expedient zásielok prevádzkuje platby kartou.
Bankovým prevodom
- Po prijatí objednávky vám zašleme e-mailom potrebné platobné údaje na úhradu bankovým prevodom. Po prijatí platby váš tovar okamžite odošleme zvoleným spôsobom prepravy.
Osobný odber
- Ak si tovar vyzdvihnete v našej predajni, môžete zaplatiť kartou, v hotovosti alebo vám po dohode vystavíme faktúru na bankový prevod.
IX. Reklamácie poškodených zásielok
Kupujúci je povinný tovar od prepravcu riadne prevziať, skontrolovať neporušenosť obalu a ochrannej pásky, počet balení. Na žiadosť objednávateľa je dopravca oprávnený otvoriť balík pred objednávateľom a skontrolovať neporušenosť samotnej zásielky. V prípade akýchkoľvek nedostatkov je objednávateľ povinný bezodkladne informovať samotného dopravcu. V prípade porušenia ochrannej pásky na tovare alebo iného porušenia obalu, ktoré svedčí o neoprávnenom vniknutí do zásielky a v už vyššie uvedených prípadoch, odporúčame objednávateľovi spísať reklamačný protokol o porušení zásielky priamo s dopravcom.
Ak príjemca zásielky dodatočne zistí vadu vzniknutú poškodením pri preprave, je povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť odosielateľovi e-mailom, a to najneskôr do dvoch dní odo dňa doručenia zásielky. Ak tak neurobí, riskuje, že reklamácia nebude z tohto dôvodu uznaná.
X. Odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru
Kupujúci - spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, okrem prípadov výslovne uvedených zákonem. Predávajúci navyše predlžuje túto lehotu na 90 dní od prevzatia tovaru kupujúcim.
V prípade odstúpenia od zmluvy je kupujúci povinný zaslať tovar späť predávajúcemu. Tovar musí byť vrátený nepoškodený, bez známok používania alebo opotrebovania a najlepšie v pôvodnom nepoškodenom obale. Ak kupujúci nie je schopný vrátiť tovar v pôvodnom stave alebo jeho hodnota už bola znížená (tovar bol čiastočne spotrebovaný alebo opotrebovaný), je kupujúci povinný nahradiť chýbajúcu hodnotu v peniazoch - v praxi sa tak deje formou započítania na kúpnu cenu vrátenú predávajúcim, ktorá je teda kupujúcemu vyplatená v zníženej hodnote.
Pred odoslaním tovaru na adresu predajne predávajúceho je potrebné informovať predávajúceho o odstúpení od kúpnej zmluvy. Toto by sa malo uskutočniť najlepšie e-mailom s uvedením čísla objednávky a spôsobu vrátenia kúpnej ceny za tovar, prípadne s uvedením čísla bankového účtu. Odstúpenie od zmluvy musí byť predávajúcemu doručené najneskôr v posledný deň 90-dňovej lehoty odo dňa prevzatia zakúpeného tovaru.
Po prijatí vráteného tovaru bude kúpna cena (bez nákladov na dopravu) vrátená bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho najneskôr do 14 dní odo dňa riadneho odstúpenia od zmluvy a po fyzickom prevzatí a opätovnej kontrole vráteného tovaru.
Predávajúci má právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že kupujúci neuhradí kúpnu cenu za objednaný tovar riadne a včas alebo tovar nie je možné dodať z technických príčin.
XI. Reklamácie
V prípade zistenia závady nás prosím čo najskôr kontaktujte, aby sme vám mohli pomôcť reklamáciu čo najrýchlejšie vybaviť a zároveň všetko vyriešiť k vašej spokojnosti. Vždy vám tiež okamžite poskytneme telefonicky alebo e-mailom všetky relevantné odborné informácie, napríklad ako postupovať pri reklamácii alebo či ide o vadu, ktorú môžete ľahko odstrániť sami.
Najlepšie je kontaktovať nás e-mailom, aby sa urýchlilo vybavenie vašej reklamácie. Reklamácie vrátane odstránenia vady musia byť vybavené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V každom prípade sa k reklamácii vyjadríme čo najskôr odo dňa jej prijatia.
Záručná doba platí odo dňa odovzdania tovaru kupujúcemu alebo konečnému užívateľovi pri predaji. Predávajúci ručí za kvalitu a úplnosť dodávky. Na dodaný tovar sa poskytuje záruka 24 mesiacov, ak nie je pri jednotlivých položkách v obchode uvedené inak.
XII. Ochrana osobných údajov
Súhlasom s obchodnými podmienkami dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov spoločnosťou Dobromarket s.r.o., so sídlom Jihlavská 2a, 664 41, Troubsko, IČO: 08954461, zapísanou v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Brne, prevádzkovateľom internetového obchodu www.flamaro.sk (ďalej len ""prevádzkovateľ"") v súlade s nariadením (EÚ) 2016/679 (GDPR) o ochrane osobných údajov, a to podľa nasledujúcich kategórií:
Kategórie osobných údajov:
V závislosti od toho, ktoré z našich služieb využívate, zhromažďujeme rôzne osobné údaje.
Ak u nás nakupujete, zhromažďujeme:
- meno a priezvisko, e-mailovú adresu, poštovú adresu, fakturačnú adresu, telefónne číslo.
- Údaje generované počas trvania zmluvy - zakúpené produkty, segment zákazníkov, objem poskytnutých zliav.
Ak ste sa u nás zatiaľ len zaregistrovali, zhromažďujeme:
- Meno a priezvisko, e-mailová adresa, poštová adresa, fakturačná adresa, telefónne číslo.
Ak od nás dostávate marketingové správy prihlásením sa na odber nášho informačného bulletinu, zhromažďujeme:
- E-mailovú adresu
Spracúvame aj tieto osobné údaje:
- Údaje z komunikácie medzi našou spoločnosťou a zákazníkom
- Záznamy o správaní na webových stránkach spravovaných prevádzkovateľom
Účel spracovania osobných údajov:
Aby sme mohli poskytovať nami ponúkané služby a zlepšovať ich k vašej spokojnosti, spracúvame vaše osobné údaje na tieto účely:
- Na spracovanie objednávok tovaru alebo služieb objednaných prostredníctvom našej webovej stránky, e-mailu alebo zákazníckej linky. Zákonným základom je tu nevyhnutnosť na plnenie kúpnej zmluvy a v prípade vybraných údajov na plnenie zákonných povinností (napr. účtovné doklady).
- Oznámenie o dostupnosti tovaru. Ak požiadate o sledovanie dostupnosti tovaru, vaše osobné údaje budeme spracúvať na základe vášho súhlasu.
- Komunikácia. Zhromaždené údaje používame na účely komunikácie s vami a jej personalizácie. Môžeme vás napríklad kontaktovať telefonicky, e-mailom alebo inými prostriedkami, aby sme vám pomohli s dokončením vašej objednávky, aby sme vám poskytli aktuálny stav vašej žiadosti, objednávky alebo reklamácie, aby sme od vás získali ďalšie informácie týkajúce sa tejto žiadosti, objednávky alebo reklamácie, alebo aby sme vás upozornili, že musíte vykonať úkon potrebný na udržanie aktívneho účtu.
Marketingové ponuky
- E-mailový newsletter (obchodná komunikácia). Zasielame vám obchodnú komunikáciu o nových produktoch, novinkách v odvetví a tipoch na správne používanie našich produktov. Tieto obchodné oznámenia môžete vždy odmietnuť prostredníctvom odkazu na odhlásenie, ktorý nájdete v každom e-maile. Ak sa chcete odhlásiť z odberu, môžete sa obrátiť aj priamo na náš zákaznícky servis alebo na pracovníka zodpovedného za ochranu údajov. Ak sa odhlásite z odberu komerčných oznámení, nebudeme už na tieto účely používať vaše elektronické kontakty. Začneme ich opäť používať, ak sa zaregistrujete alebo o to výslovne požiadate.
- Marketingové ponuky, ktoré sa vám zobrazujú alebo ktoré vám môžu byť zaslané elektronickou poštou, môžu byť vybrané na základe ďalších informácií, ktoré sme o vás v priebehu času zhromaždili z kontaktných údajov, demografických údajov, obľúbených položiek a údajov o používaní našich produktov a webových stránok (súbory cookie, IP adresa, údaje poskytnuté vaším prehliadačom, údaje o kliknutí, zobrazené obchodné oznámenia, navštívené produkty).
Proti tomuto spracovaniu máte právo kedykoľvek bezplatne namietať. Kontaktné údaje sú uvedené na konci tejto časti podmienok.
Prenos osobných údajov tretím stranám:
Osobné údaje, na spracovanie ktorých ste udelili súhlas, môžu pre nás spracúvať iné subjekty, a to len v prípade, ak je to nevyhnutné na plnenie kúpnej zmluvy, na základe oprávneného záujmu alebo ak ste na to udelili predchádzajúci súhlas.
Patria medzi ne:
- prepravcovia a dodávatelia tovaru na účely dodania vami objednaných výrobkov alebo služieb a riešenia reklamácií vrátane odstúpenia od zmluvy
- Ostatní poskytovatelia služieb, tretie strany zapojené do spracovania údajov (napr. účtovná firma)
- Subjekty poskytujúce služby v súvislosti s prevádzkou e-shopu (Shean s.r.o.)
- Subjekty poskytujúce marketingové služby (Shean s.r.o., Google LLC, Favi online s.r.o., Heureka Group a.s.)
- Internetové portály umožňujúce priamy nákup tovaru a služieb (napr. vyhľadávač Heureka)
- Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi (Heureka.cz), do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame pri každom nákupe u nás, pokiaľ neodmietnete zasielanie našich obchodných oznámení alebo neodvoláte svoj predchádzajúci súhlas. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýzu nášho postavenia na trhu využívame spracovateľa, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.cz; tomuto spracovateľovi môžeme na tieto účely odovzdávať informácie o vami zakúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu.
- Internetové portály poskytujúce meranie konverzií a remarketing (napr. Google AdWords).
Ak tretie strany používajú údaje v rámci svojho oprávneného záujmu, prevádzkovateľ nie je zodpovedný za toto spracovanie. Toto spracovanie sa riadi zásadami spracovania údajov príslušných spoločností a osôb.
Trvanie spracovania
Osobné údaje spracúvame a uchovávame
- po dobu nevyhnutnú na zabezpečenie všetkých práv a povinností vyplývajúcich z kúpnej zmluvy, t. j. počas trvania objednávky a záručnej doby.
- 1 rok od skončenia záručnej doby na riešenie prípadných sporov.
- Po dobu, po ktorú je prevádzkovateľ povinný uchovávať údaje v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. Účtovné doklady, napr. faktúry vystavené prevádzkovateľom, sa archivujú v súlade so zákonom 10 rokov od ich vystavenia.
- Súhlas s informovaním o dostupnosti tovaru zostáva platný do doby zaslania informácie o dostupnosti, najdlhšie však 1 rok alebo do jeho odvolania.
- Súhlas na marketingové ponuky je platný 3 roky alebo do jeho odvolania.
- Súhlas na komunikáciu platí 2 roky.
Bezpečnosť osobných údajov
- Vaše osobné údaje sa k nám prenášajú v zašifrovanej forme. Používame šifrovací systém SSL (secure socket layer). Naše webové stránky a ostatné systémy zabezpečujeme technickými a organizačnými opatreniami proti strate a zničeniu vašich údajov, proti prístupu k vašim údajom, ich zmene alebo šíreniu neoprávnenými osobami.
- Od našich spracovateľov vyžadujeme, aby preukázali, že ich systémy sú v súlade s GDPR.
- Prístup do vášho zákazníckeho účtu je možný len po zadaní vášho osobného hesla. V tejto súvislosti by sme vám chceli pripomenúť, že je nevyhnutné, aby ste svoje prístupové údaje neposkytovali tretím stranám a aby ste sa po ukončení svojej činnosti vždy odhlásili zo svojho zákazníckeho účtu (jednoduchým zatvorením okna prehliadača sa zo svojho účtu neodhlásite), najmä ak počítač používate spolu s inými používateľmi. Správca nenesie žiadnu zodpovednosť za zneužitie použitých hesiel, pokiaľ túto situáciu priamo nespôsobil.
Odkazy
Naša webová stránka obsahuje odkazy na iné webové stránky, ktoré sú užitočné a obsahujú relevantné informácie. Upozorňujeme, že tieto stránky môžu byť vlastnené a prevádzkované inými spoločnosťami a organizáciami a majú odlišné zásady bezpečnosti a ochrany osobných údajov. Naša spoločnosť nemá kontrolu nad žiadnymi informáciami, materiálmi, produktmi alebo službami obsiahnutými na týchto webových stránkach alebo prístupnými prostredníctvom týchto webových stránok a nenesie za ne žiadnu zodpovednosť.
So spracovaním vyššie uvedených osobných údajov dávate výslovný a informovaný súhlas, ktorý však môžete kedykoľvek odvolať. Stačí napríklad poslať e-mail alebo list na adresu našej spoločnosti.
Topgrily
Jihlavská 2a
664 41 Troubsko
E-mail: info@flamaro.sk
Podľa nariadenia GDPR o ochrane osobných údajov máte právo na:
- kedykoľvek odvolať svoj súhlas
- požadovať od nás správy o tom, aké osobné údaje o vás spracúvame
- požiadať nás o vysvetlenie dôvodu spracovania vašich osobných údajov
- požiadať o prístup k týmto údajom s cieľom ich opravy alebo aktualizácie
- požiadať nás o vymazanie vašich osobných údajov.
- obrátiť sa na nás alebo na Úrad na ochranu údajov, ak máte akékoľvek pochybnosti o dodržiavaní našich povinností pri spracúvaní údajov
XIII. Záverečné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky platia v rozsahu a znení, ktoré je uvedené v internetovom obchode predávajúceho www.flamaro.sk v deň odoslania elektronickej objednávky. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci potvrdzuje predávajúcemu, že súhlasí s kúpnou cenou za objednaný tovar vrátane prípadných nákladov na dopravu a prepravu a so všetkými obchodnými podmienkami platnými v čase odoslania objednávky.
XIV. Riešenie sporov
Spory medzi predávajúcim a kupujúcim sa riešia na všeobecných súdoch.
Dozor nad dodržiavaním povinností podľa zákona o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia.
Ostatné záležitosti tu neuvedené sa riadia Občianskym zákonníkom (č. 40/1964 Zb.) a ďalšími právnymi predpismi. Zmluva a súvisiace záležitosti sa riadia slovenským právom.
Tieto obchodné podmienky sú účinné od 5. 8. 2025.
