Náhradné diely a kde nájsť sériové číslo grilu Weber?

Každý Gril Weber má svoje jedinečné sériové číslo a na tejto stránke nájdete nasledujúce informácie - na čo je dobré, kde ho nájdete na ktorom grile a čo robiť, ak sériové číslo nemáte.

Na čo je sériové číslo dobré?

  • najmä pri hľadaní náhradných dielov pre váš gril
  • pomocou sériového čísla zistíte presné rozloženie vášho grilu a potom už nie je problém nájsť požadovaný náhradný diel a zistiť jeho cenu a možnosti dodania
  • náhradné diely nájdené bez sériového čísla nemusia pasovať na váš gril (napr. flavorizéry pre plynové grily - aj keď máte gril Weber Spirit 300, v závislosti od rôznych rokov výroby grilu môže existovať niekoľko typov flavorizérov a na váš gril bude pasovať len jedno presné)
  • je potrebný pri reklamáciách (najmä preto, že spoločnosť Weber ho môže použiť na vyhľadanie náhradného dielu pre váš gril)

Ako vyzerá sériové číslo?

Zvyčajne ide o sériu dvoch písmen a niekoľkých číslic.

Kde môžem nájsť sériové číslo?

V prípade grilov na drevené uhlie Weber

Takmer na všetkých typoch nájdete sériové číslo vylisované v kovových nastaviteľných otvoroch vo veku grilu. Iba niekoľko najdrahších modelov (napríklad Weber Performer Deluxe) má sériové číslo na bielom štítku, ktorý je zvyčajne nalepený na konštrukcii grilu. Na obrázkoch nižšie môžete vidieť oba spôsoby, kde sa číslo na kotlovom grile nachádza.

Pre plynové, elektrické a peletové grily Weber

Sériové číslo je zvyčajne napísané na bielom štítku, ktorý je zvyčajne nalepený niekde na konštrukcii grilu. Napríklad na griloch Weber Spirit a Genesis je zvyčajne na zadnej strane spodnej skrinky, zatiaľ čo staršie modely majú štítok zvyčajne vnútri skrinky. Elektrické grily majú štítok zvyčajne pripevnený na zadnej strane grilu. Nižšie je uvedených niekoľko vzorových fotografií.

Mám sériové číslo, čo mám teda robiť?

Buď nás potom môžete kontaktovať, aby sme našli správne náhradné diely a my vám so všetkým pomôžeme, prípadne si môžete náhradné diely nájsť sami na webovej stránke Weber:
NÁJDETE NA ADRESE https://www.weber.com/CZ/cs/help/schematics/.

Po nájdení správneho náhradného dielu pre vás nás kontaktujte. Zistíme vám aktuálnu dostupnosť a cenu od výrobcu a pomôžeme vám s dodaním do Slovenskej republiky.

Čo mám robiť, ak sériové číslo už nie je k dispozícii?

To sa určite môže stať. Možno sa vám odlepil štítok, po 20 rokoch vybledol alebo z iného dôvodu ho už nemáte. Samozrejme, aj v tejto situácii vám radi pomôžeme nájsť náhradný diel. Veľmi nám pomôže, ak nám pošlete fotografiu vašeho grilu - celého, z predného pohľadu. Náhradný diel potom s pomocou výrobcu vyhľadáme a zistíme jeho aktuálnu dostupnosť a cenu.